„Добрите яйца“ на Hellmann’s

„Добрите яйца“ на Hellmann’s събраха над 22 хиляди лева в помощ на Българска хранителна банка

В инициативата на Hellmann’s Bulgaria против разхищението на храна и в полза на хората в нужда се включиха близо 4000 потребители

Тази година, малко преди великденските празници, от Hellmann’s Bulgaria насочиха вниманието на потребителите към един от най-големите световни проблеми, а именно разхищението на продукти и тоновете годна храна, която изхвърляме ежедневно. Според световно проучване на ООН, 1/3 от храната ни отива на боклука, а само в Европейския съюз ежегодно се изхвърлят над 87 тона.

В резултат на тази тревожна статистика, държавите в ЕС поеха ангажимент да намалят наполовина разхищението на храни, но у нас темата все още остава неглижирана и извън фокуса на голяма част  от българските домакинства.

„Добрите яйца“ на Hellmann’s

За да привлекат внимание към проблема, от Hellmann’s Bulgaria инициираха съвместна кампания с ферма за яйца от свободно отглеждани кокошки "Ангелов“ и верига супермаркети "Фантастико“, в помощ на Българската хранителна банка - единствената организация у нас, която се грижи за намаляване на изхвърлената храна и разпределението ѝ към нуждаещи се.

„Добрите яйца“ на Hellmann’s

Инициативата "Добрите яйца“, призовавайки потребителите да платят повече и да получат по-малко. В периода от 15 април до 25 май в част от супермаркетите на Фантастико бяха разпространени лимитирани бройки кутии яйца с кауза. Потребителите заплащаха 10 яйца, а получаваха 7, като стойността от липсващите 3 яйца е в полза на Българската хранителна банка. Така всеки потребител направи дарение, а организаторите от Hellmann’s Bulgaria и всеки един от партньорите в кампанията – "Фантастико“ и яйца "Ангелов“ - направиха същото по размер насрещно дарение. За малко повече от месец, общата сума от всички кутии яйца с кауза достигна над 22 000 лева, които БХБ ще разпредели в помощ на хора в нужда. Всяка година организацията помага на над 20 000 души, предоставяйки хранителни продукти.

„Добрите яйца“ на Hellmann’s

В кампанията се включиха и популярни лица като Мария Силвестър, Маги Джанаварова, Крис Захариев и Лора Капустина, които подкрепиха каузата, призовавайки своите последователи да преосмислят отношението си към храната и своето потребление.

Така "ДОБРИТЕ ЯЙЦА“ за Hellmann’s се оказаха не само тези от свободно отглеждани кокошки, от които е направена и тяхната майонеза, а и тези, които НЕ ОСТАВАТ.

Кампанията успя да зададе тон за локален разговор, касаещ световен проблем, приобщавайки българските домакинства и бизнеса към посланието, че по-малкото понякога значи много повече.

За да не пропуснеш това, което си заслужава да се види