Българските потребители избраха най-иновативните продукти и услуги за 2020

В една необичайна ситуация, която промени много от правилата и постави нови предизвикателства пред компаниите, конкурсът "Продукт на годината" отличи най-иновативните продукти и услуги у нас с дигитална LIVE церемония във Facebook. Водещият Орлин Павлов и някои от най-популярните български инфлуенсъри представиха тазгодишните победители.

"Избран Продукт на годината" е най-голямата световна награда за иновации на продукти и услуги, гласувана от потребителите. Конкурсът вече се провежда в повече от 45 държави на всички континенти с една основна цел: да насочва към най-новите продукти на пазара и да отличи компаниитепроизводители за тяхната иновативност и високото качество на продуктите им.

Победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за България от Nielsen International сред 2000 респонденти. 

На база глобалния си опит Nielsen споделиха, че търговската мрежа на дребно остава силно конкурентна. Факт обаче е, че с разпространението на COVID-19 тази конкуренция се засилва още повече. Производителите се стремят да отличат своите продукти на фона на променящите се навици за пазаруване. А търговците се състезават за лоялността на потребителите.

"В моменти на криза потребителите не се променят – споделя и Христо Стефанов, представител на "Продукт на годината" за България– те продължават да търсят най-качествените и иновативни продукти на пазара. Но вече се нуждаят от повече доказателства, че взимат правилните решения за покупка. Логото "Продукт на годината" е особено ценен маркетингов инструмент, именно защото се възприема като утвърден символ за качество. То дава увереност на хората, че изборът им е адекватен и продуктите или услугите, които са отличени с него, са иновативни и предпочитани.

И след като вече имаме резултатите от гласуването за 2020 година, искаме да поздравим победителите за постоянния им стремеж да предлагат все по-добри и търсени продукти и услуги на българския пазар.“

Четвъртата церемония по връчване на наградите "Избран продукт на годината" се осъществи онлайн и може да бъде гледана във Facebook страницата Product of the Year Bulgaria. Освен чаровния водещ Орлин Павлов в нестандартния формат на събитието се включиха и едни от най-популярните български инфлуенсъри, които заразиха зрителите със страхотното си настроение - Крис Захариев, Антоанет Пепе, Мона Гочев, Ваня Джаферович и Александра Петканова.

Те обявиха победителите във всички 16 категории чрез профилите си в Instаgram, като от всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.

В категория Перилни препарати - Ariel Allin1 PODS, с иновативна формула за премахване на петна по време на първото изпиране дори със студена вода.

В категория Дамски превръзки - Аlways Platinum, с иновативната технология "Smooth Wings", които осигуряват най-добрата защита с помощта на горен слой с 1000 микровъзглавнички.

В категория Домати - Домати "BILLA Градини“, сорт "Албенга“. Те са с гарантирано качество и вкус, благодарение на специална програма за намаляване на пестицидите и произведени от родни производители.

В категория Аксесоари за безконтактно плащане - Garmin Pay Watch powered by Fibank. Функционалност, с която лесно и сигурно плащаш със своята Mastercard карта през часовника си.

В категория Кулинарни мобилни приложения - BILLA Кулинариум,с което всеки може да експлорва кулинарния свят безплатно и да се ориентира в пазаруването за любимите рецепти, дори и на Марс.

В категория Картофи - Лилави картофи "Billa Градини“,които са част от цялостната програма за отглеждане на вкусни и качествени зеленчуци с намалено съдържание на пестициди.

В категория Безалкохолни газирани напитки - Green Cola. Продукт, който съчетава кола вкус, натурален кофеин от зелени кафени зърна и здравословния, растителен подсладител стевия.

В категория Разядки - Разядки Кенар,със своите оригинални рецепти Урнебес и Тиро, които са първи по вид на българския пазар.

В категория Бебешки пелени - Pampers Active Baby,със своите двойни защитни ленти и уникални абсорбиращи канали от двете страни на пелената.

В категория Листно зеле Кейл - Листно зеле Кейл "Billa Градини“ – проект за развитие на качествена зеленчукова продукция с намалено съдържание на пестициди.

В категория Дигитални портфейли – А1 Digital Wallet, който е най-лесният начин да управляваш бюджета си, да плащаш съссмартфона си, да получаваш и изпращаш пари. 

В категория Интерактивна телевизия – A1 Xplore TV и Xplore TV GO. Изживяване в ново измерение, с което телевизията сеучи от теби ти дава персонални препоръки и новотопоколение резолюция – 4К. 

В категория Дигитални карти - Дигитализирана Карта Fibank с Apple pay - първата банка, която предлага дигитално плащане с Apple Wallet в България.

В категория Препарати за съдове - Fairy Lemon, с тяхната иновативна съставка във формулата за премахване на мазнини.

В категория Тиквички - Тиквички "BILLA Градини“, сорт "Ротондо“,които в тестовете през годината доказват, че зеленчуците без пестициди вече са възможни.

В категория Минерални води - Велинград Active 750 мл,със специално проектирана бутилка за здрав захват и максимално удобство по време на спорт.

Конкурсът "Продукт на годината" се провежда за четвърти път у нас. В него могат да участват продукти и услуги от всички категории: Храни, Напитки, Продукти за домакинството, Електроника, Козметика, Бяла и черна техника, Финансови продукти, Лекарства без рецепта, Финанси и т.н., трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. И не на последно място, продуктът или услугата трябва да демонстрира иновация, например в дизайна или в употребата, нова опаковка или нова формула. 

Във всяка отделна категория Победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да използва разпознаваемото червено лого неограничено в своите маркетингови и публични комуникации на продукта или услугата за една година.

За Nielsen International

Nielsen International е глобална компания за измерване и анализ на данни, която предоставя на производителите и търговците точна информация и пълна картина на сложния и променящ се пазар, в който компаниите имат нужда да бъдат иноватори.

За да не пропуснеш това, което си заслужава да се види