Sport Vision

Sport Vision стартира проект „Eco Vision” с редица инициативи

Акцент в магазините на веригата ще са колекциите на световните спортни брандове, които предлагат устойчива мода

Като част от стратегията за социално отговорен бизнес, Sport Vision стартира проект "Eco Vision“, който цели да насочи вниманието на обществото към необходимостта и важността да се съхрани околната среда. Компанията иска да даде и личен пример, затова стартира с редица инициативи в подкрепа на проекта. Първата от тях е облагородяване на парково пространство в Южен парк, София. Стартът на кампанията беше на 14 октомври; инициативата включи почистване и облагородяване на зелените площи, както и поставяне на 6 нови пейки, които Sport Vision дари, за да има повече пространства за срещи и общуване на всички посетители в района.

Sport Vision

Като втора стъпка Sport Vision започва и поставяне на контейнери за събиране на текстил в своите магазини в партньорство с TexCycle, бранд, който предоставя комплексни решения по събиране и оползотворяване на дрехи и текстил.

Sport Vision

Контейнерите ще дадат възможност всеки посетител да върне ненужнoоблекло или обувки. Идеята, зад която застава TexCycle, е да се удължи жизненият цикъл на дрехите и да се предотврати изхвърлянето на текстилен отпадък, който може да бъде използван отново. Годните за повторна употреба артикули се реализират като дрехи втора употреба, което е най-екологичният и предпочитан начин за оползотворяване, а негодните се рециклират.

Sport Vision

Устойчивата мода у нас тепърва навлиза, но световните спортни марки отдавна са насочили вниманието и инвестициите си към зеленото и отговорно производство. Затова те също ще са акцент във всички магазини и ще бъдат обозначени и включени в специални оферти от SportVison.

Sport Vision

Дългосрочният план за проекта "Eco Vision” e да разшири мащаба си на действие, като включи още социално активни дейности, екологични състезания и използване на рециклирани материали за обновяване на училищни зали.

Sport Vision

Sport Vision цели да зададе тон за комуникация на проблема с текстилния отпадък и да даде пример на другите компании, за да може все повече хора да застанат зад идеята за опазване на околната среда и вярва, че бъдещето на спорта е устойчиво.

За да не пропуснеш това, което си заслужава да се види