Момичетата също карат
44 aвтoмoбилни и мoтoциклeтни кoмпaнии. 300 eкcпoнaтa нa 14 000 кв. м. в "Интep Eкcпo и Кoнгpeceн Цeнтъp" в Coфия. 70 тexнoлoгични нoвocти и aвтoмoбилни пpeмиepи. 28 aвтoмoбила c aлтepнaтивнo зaдвижвaнe - xибpидни, рlug-in и изцялo eлeктpичecки. 12 милиoнa лeвa е общaта cтoйнocт нa представените aвтoмoбили, a мoщнocттa им - 40 000 кoнcки cили.
Може би вече успяхте да видите всичко това. Може би също видяхте, че до всеки лъскав автомобил беше застанала красива жена, дори една актуална Мис България? Но колко от нас, докато проучваха двигателите, екстрите и интериора на експонатите, се поинтересуваха кои са момичетата на Автосалон София?
Ще ви изненадаме: красивите момичета не са само красиви. Сред тях има инженери, фармацевти, философи и предприемачи. Те наистина обичат автомобилите и не търсят кой да им подари червено возило, а работят здраво, за да си купят сами любимия модел.
Volkswagen
Боряна е завършила Маркетинг в УНСС. Би искала да стане търговски представител на автомобили и би работила в маркетинг отдел на автомобилна компания. Има книжка от 6 години. На червен светофар понякога се гримира, но не казвайте на никого. Пукала е гума веднъж. Извадила е крика, но не могла да я смени сама. Любимата й марка е Audi, но тази година най-много е харесала Volkswagen T-Roc, защото я намира за перфектната фешън кола, която съчетава лека, бърза кола и джип, за да не изкривяваш джанти в българските дупки. Mного й допада и тенденцията автомобилите да съчетават няколко цвята по избор в екстериора си. Няма търпение автомобилите да станат автономни, за да отмята някоя друга работа, докато пътува – например да плете терлик?
Симона е трети курс Социални дейности в Софийски университет, но това, което я влече истински е рекламният бизнес. Има книжка от 2 години и я е взела от първия път. Чупила е само странично огледало. На червен светофар, ако е в добре настроение, най-често танцува в колата си. Възнамерява да работи здраво, за да си купи сама автомобил, обмисля варианта за електрическа кола, защото вижда че посетителите на Автосалона проявяват изключителен интерес към чисто електрическите коли като e-Golf.
Jeep
Теодора завършва реклама в НБУ. Рабoтата като хостеса й носи безценен опит, за да разбере какво очакват потребителите като отношение и комуникация. Засега се придвижва с градски транспорт и редовно си купува билети.
Мишел е спортна натура и обича екстремните изживявания: вълните и снега се редуват в душата й всяка година. Придвижва се с колело.
И двете засега не шофират, но харесват електрическите коли, защото са удобни, модерни и полезни за обществото. Смятат, че това е бъдещето.
Попитахме ги какво мислят за... ангренажния ремък: "Част от колата е."
Mercedes
Деница учи фармация, а Мария социални науки. И двете са в Софийски Университет.
Амбицирани са да направят кариера в бъдещето, а към момента смятат, че работата на хостеса позволява да се срещаш с хора, от които постоянно научаваш нови неща. И двете имат шофьорска книжка. Деница обича да пее в колата си.
Знанията им за ангренажния ремък стигат до … "Намира се под капака. Ако се скъса, става много лошо."
Audi
Калина и Инна имат дълъг шофьорски стаж: Калина от 3 години, а Инна от 4. Работата им около качествените автомобили дори ги е научила на нещо и за вътрешността под предния капак: "Ангренажният ремък от време на време трябва да се сменя, защото ако се скъса, може да ти блокира мотора."
Maserati
Учи в УНСС - Администрация и управление. Стажува в хотелския бранш. Има шофьорска книжка от близо година, но кара кола само от месец. Вчера е спукала гума. Планира да се научи как да я сменя сама, но първо ще трябва малко да заякне.
Знанията й за ангренажния ремък стигат до … "О, не."
Mazda
Гергана е предприемач: има малък бизнес с търговия на обувки и аксесоари. Има шофьорска книжка от 5 години и обожава да кара. Казва, че не слиза от колата и обича да пее в нея. Твърди, че не слага червило, дори да е на червен светофар, защото е примерен шофьор и знае къде се намира ангренажния ремък: "Намира се под предния капак."
Ford
Ивелина следва Химично инженерство. Все още кара шофьорски курсове. Винаги спира на червен светофар. Дори някой ден колите да са автономни, тя все пак смята да бъде нащрек, защото смята, че на пътя винаги е опасно.