Лурдес стана лице на новата колекция на дизайнера Жан Пол Готие

Дъщерята на Мадона - Лурдес стана лице на новата капсулна колекция на Жан Пол Готие и Supreme.

Двадесет и две годишната Лурдес участва в първото си ревю за Gypsy Sport на Нюйоркската седмица на модата през септември, а сега ще има значима роля в сътрудничеството на френския дизайнер с бранда за стрийт облекло.

Наскоро тя се появи в рекламна кампания на Miu Miu за сезона пролет/лято 2019 г. Лурдес ще тръгне по стъпките на майка си близо 30 години след като Жан Пол Готие проектира костюми, включващи прословутия конусовиден сутиен, за турнето "Blond Ambition" на Мадона през 1990 г.

Френският дизайнер иска сътрудничеството му със Supreme да проправи път до новото поколение.

"От първите ми стъпки като дизайнер включвам елементи от спортното облекло в колекциите си - каза той пред британското издание на Vogue - Това бе сред кодовете и увлеченията ми. С тази мисъл дори разработих линия Junior Gaultier в края на 80-те години на миналия век. С помощта на Supreme това вдъхновение ще си проправи път до новото поколение."

За да не пропуснеш това, което си заслужава да се види